Improvizace je můj styl života. A vyprávění mne fascinuje odjakživa. Chtěla jsem znát především ty příběhy, co stojí na pozadí našeho světa, a tak jsem se rozhodla studovat molekulární biologii a genetiku.
Zatímco jsem studovala molekulární biologii a rozšiřující studium učitelství biologie pro střední školy na Masarykově univerzitě v Brně, objevila jsem divadelní improvizaci a nenásilnou komunikaci. Odchodila jsem divadelní improvizaci v angličtině i v češtině, a prošla množstvím komunikačních tréninků a nenásilek pod vedením Petra Holíka, Petra Součka, Hany Tesák Vrtala a časem také Simony Trávníčkové. Chtěla jsem se tomu věnovat nejen ve volném čase.
Přes Dannyho Navrátila jsem se dostala k embodimentu, který kombinuje práci s tělem a seberozvoj, pomáhá být víc tady a teď a víc ve svém těle. Je to mix divadelní improvizace, bojových umění, somatické terapie, tance a dalších směrů. Postupně mne zaujala také hudební improvizace a práce s hlasem.
V současnosti studuji PhD program Sociální a spirituální determinanty zdraví na Institutu sociálního zdraví OUSHI, divadelní improvizaci se věnuji pod vedením Oliv Olomouc a většina mé hudební tvorby souvisí s kapelou Dobrá Otázka, kterou jsem založila. Mezi oblasti mého výzkumného zájmu patří vysoká citlivost (hypersenzitivita), embodiment, narativní přístup a tvorba jako způsob poznávání. Absolvovala jsem řadu kurzů v ČR i v zahraničí, např. vocal workshop s Ivou Bittovou v Bruselu nebo šestiměsíční program CEC Certification of embodiment coaching. Nyní pokračuji v Apprecitenship embodiment programu.
Vše, co jsem doposud zažila a načerpala, kombinuji v koučování a při tvorbě pohádkových workshopů, kde s příběhy pracuji pomocí embodiment technik, prvků divadelní improvizace, nenásilné komunikace či práce s hlasem.
Fotka z doby covidové.
Čas pro sebe je pro mne vzácný.
Práce s tělem na víkendu USEBE.
Materiály pro tvorbu, čas USEBE.